pühapäev, 30. märts 2008

100

Sajas post, vähem kui aastaga, päris tore!

Järjekordne nädal hakkab jälle lõpule jõudma, kuigi ega ta eriti kiirelt ka nüüd just läinud pole. Imelik päev on täna olnud. Esiteks sellepärast, et väljas on nii soojaks läinud, et tõeline kevadetunne hiilib ligi. Seda süvendab see, et ma pole täna mitte midagi joonud ja varsti kuivan kokku, enne seda aga tahaksin aga köögist läbi jõuda ja midagi juua. Hommikul oli keemia esimene, kus ma ehmatasin ikka päris hullusti lakmuslahuse peale, mille manustamine pidavat olema mitte just kõige soovitatavam katsetus järele proovimiseks. Tegemist on siis lahusega, mida saadakse islandi samblikust. Kogu asja iva on selles, et olen juba kaks nädalat köharohuna endateada islandi sambliku maailma kõige mõrudamat ja vastikumat leotist endale kurgust sisse kallanud. Õnneks ma koju minnes avastasin, et tegu oli siiski islandi käeokõrvaga- niisiis olen ma täiesti elus.

Tõnis käis täna klassi ja hiinlastega Haapsalus. Üks hiinlane olevat elanud kolm aastat Ameerikas, aga kuuldes sõna "travelling" , ei suutnud ta välja nuputada, mis see küll olla ja tähendada võiks ning teine olevat reisinud läbi kõik maailma paigad, väljumata Hiinast. Imelik see maailm...aga ainult heas mõttes!

0 kommenteeringut: