teisipäev, 8. aprill 2008

Elämä on laiffi

Jah, Roskilde festival oleks koht, kuhu ma kindlasti kunagi jõuda tahaksin. Paari aasta pärast võib-olla, kui ma endale kuskult need miljonid kokku kraabin. Tegelikult pole olukord nii hull nüüd ka, sest ka sinna otsitakse töötajaid, mis oleks iseenesest ideaalilähedane võimalus, muidugi, kunagi. Enne pean ma veel miljoni asjaga siin maha saama, alustades kasvõi kõige pisematest tegevustest nagu näiteks teetassi kööki viimine...Aga sellega on just nii, nagu on- Tänasida toimetusi ära lükka homse varna, sest ÜLEHOMNE on ka päev.
Nädala pärast oleme omadega Venemaal, aeg läheb kiiresti, aga õnneks on köha lõpuks ometi vaiksemaks jäänud(neli nädalat on loomulikult...)Võib-olla tuleneb see sellest, et ma harrastasin eile tervislikke eluviise. Nimelt tekkis mul kange tahtmine osta seda jäätist, mille ma endale nädalavahetuse Stockmannist soetanud olin: seesama, mida igal pool reklaamitakse, aga mida mitte kuskilt saada pole, nagu see siinmail ikka ja alati olema kipub. Alguses võtsin ette rännaku Kaubamajja, aga sealt ma seda ei leidnud ning siis tagasi sinna, kust ma ta esimene kord ostnud olin. Mõnus oli kõndida läbi vihma. Pärast tuli loomulikult välja, et seda oli ka siiski Kaubamajas(miks see mind ei üllata!?)
Kott koju ja läksin Meerosse. Peatuses nägin kahte meest, kes ei olnud vist just kõige kainemas olekus, kellest üks oli otsustanud sõiduteele autodele ette seisma ja hüppama minna, tipptunnil, ja Paldiski mnt.-le, kus autodel on veel suhteliselt suured kiirused sees ja kus , peaks mainima,juhtub mitte just võige vähem õnnetusi. Täiesti napakad.
Ennast iseloomustaks praegu lausega: "Elämä on laiffi!".
Opium flirt-Basement Creatures(live) on üks hää sünnitis.

0 kommenteeringut: