reede, 18. aprill 2008

15. aprill(ehk 16. aprill kell 00.30)

Laev-hotell. Tuba nr. 28. Ülemine parempoolne koiku. Kell on pool üks öösel vene aja järgi.
7. 15 alustasime oma sõitu Balti jaamast Viiburi poole. Sõitsime ja sõitsime ning saabusime Peterburi. Seal sõime lõunat ühes suures kaubanduskeskuses, kust meid lõpuks välja visati, sest tahtsime sellest pilti teha. Huvitav. Peale seda toimus ekskursioon, mida viis läbi üks Peterburis elav eesti proua ning peale seda seadsime suuna Viiburi poole. Pärast piiri muutusid teeolud silmapilkselt. Hüppasime kuni Peterburini konkreetselt oma kohtade peal, sest tee oli nagu üks suur meteoriidikraatrite tekkepunkt, polnud kohta, kus poleks asunud auk. Kohale jõudes läksime kõigepealt sööma restorani "Gloria". Salat, supp, praad, muffin, aga ei midagi juua. Nuga oli nii nüri, et ei suutnud poole tunniga lihast jagu saada- niisiis tegevus jäi lõpetamata. "Meie majutuskohaks on laev-hotell, mis ei ole just kõige luksuslikum, kuid kahtlemata hubane ja kodune"- nii meile räägiti.
Jõudes kohale, olime alguses ikka päris tublisti ehmatanud, aga pigem oli see isegi koomiline, sest meie nn. hotell oli vist küll kohalik vaatamisväärsus. Nõukaaegne või isegi vanem täiesti iseenesestmõistetavalt sõidukõlbmatu laev. Igatahes meie esialgne ülevaatusringkäik osutus päris huvitavate avastuste pärusmaaks. Arvan, et sõnadega on mõttetu seda kirjelda- seega otsustasin piltide kasuks, aga kahju, et lõhna piltidel edastada ei saa. WC-d oli ühe korruse peale üks. Eriti koomiliseks osutus NIGHT BAR, mis oli lihtsalt üks tuba, täis sodi ja muud rämedat kraami. Edasi liikudes nägime üht ümara aknaga ust, aknast avades avanes vaade meie all asuvale masinaruumile, mis oli u 30 m.
Asun parempoolses koikus sellepärast, et vasakpoolne oli kellegi poolt täis lastud. Muide, mõlevad ripuvad ühe väikese nööri küljes laes.
Alumisel korrusel elavad vene perverdid ja üks purjus mees, kes ei tea, kes ta on. Kuskilt ilmus välja väga tüse leopardimustriliste lakkretuusidega tädi, kes üritas meie kajuti ust lahti muukida, agaVirge õnneks peatas ta tegevuse. Homme on kontsert Viiburi kindluses. Loodan, et ma hommikuks koos oma koiku ja laega masinaruumi kukkunud pole. Head ööd!