neljapäev, 20. märts 2008

Tsivilisatsioon?Tsivilisatsioon!!!

See ei olnud mittte just kaua aega tagasi, mil siin nurisesin, et ükski hea(minu mõistes siiski) artist Eestit ei külasta ja nüüd tuleb järjest neid ajalehepealkirju"Deep Purple tuleb Eestisse""Def Leppard tuleb Eestisse", "Lenny Kravitz", "Lou Reed" olgu, nad kõik on suhteliselt head ja esimest ja viimast mõtlesin ennegi vaatama/kuulama minna, aga edasi"Franz Ferdinand tuleb Eestisse", "Massive Attack tuleb Eestisse". Lõpuks ometi midagi sellist, mida ma olen mõelnud "väga hea" all! Aga peavad nad siis kohe nii üksteise otsa tulema. Mulle on see hea uudis, aga fakt on see, et mu rahakotile ei ole see kohe üldse mitte hea uudis, nii et ma siiski vist loobun kõige esimsena mainitutest, aga Franzi ja Massive`i lihtsalt peab ära nägema. Kokkuvõttes mulle hakkab tasapisi tunduma, et Eesti on jõudnud muusikaliselt tsiviliseeritud riikide hulka. Ja see on ju ainult hea, nii et hästi head on lood siin pool sood!Issand, kell on juba 16. 05! Edasine jäägu aga saladuseks, vähemasti praegu.
Issand, ma Tõnis ja issi kinkisid mulle just kaks kollast nartsissi...Tõeliselt armas ja tõeliselt ülevad meeleolud valdavad praegu siin teisel pool ekraani, õigus, Kevad algas!Ilusat kevadet kõikidele loomulikult!

0 kommenteeringut: