kolmapäev, 12. märts 2008

"Fantastico"

Viimasel ajal pole mul siia enam midagi kirjutada, ainult seda, et kõik on kõige paremas korras. Tähendab, oli. Kuni hetkeni, mil sain teada, et järgmisel neljapäeval leiab Krahlis arvatavasti aset midagi täiesti sensatsioonilist minu jaoks, aga mis pole mõeldud minu kõrvadele, peaks mainima, teeb suhteliselt kurvaks. Ja tegelikult- kes muu selles süüdi on, kui eesti kümneaastased lapsjoodikud, või kümneaastase aruga viieteistaastased või kes iganes, mis vahet sel on...kes on teinud kõik selle jaoks, et alla 21 enam mitte kuskile ei lubata, nii et väide: "Ma tahan sinna minna, sest tahan kuulata tõeliselt head muusikat!" kõlab liiga utoopiliselt, kuigi see peaks olema normaalne. Paljudes riikides ongi see nii, aga ma ei saa aru, miks just siia on sattunud enamus selliseid absurdselt täiesti mõttetuid tegelasi kokku!? Ja siis pannakse kõik ühte patta. Ühesõnaga, kuus pikka aastat ja ma olen kohal, aga lihtsalt see oleks olnud täiuslik kontsert. Äkki Plingib Plonk midagi toredat endaga kaasa, eks näis, aga suhteliselt tõenäoline!

0 kommenteeringut: