reede, 16. november 2007

Reede


Täna oli, hmm, väga ebatavaline päev, täiesti vastandlik, mis algas sellega, et ma nägin unes midagi väga väga kohutavat, aga üles tõustes mõtlesin, et õnneks oli see ainult uni. Siis läksin kooli, jõudsin sinna pool tundi varem kui tavaliselt, eht pooleks. Esta töö sain viie, füssa ja mata ja keemiast saime enne vabaks. Vahepeal sai natuke Kätu ja Stellaga irooniat tarvitatud Heleni peal, aga jah, nalja sai sellega, kuidas inimesed ka kõige lihtlabasemat irooniat ei mõista:D Läksin koju, duši alla ja siis olin arvutis ja mõtlesin, et vaataks, mis elu24.ee-s on, aga ma pidin sõna otseses mõttes ära minestama, kui lugesin artiklit"Angelina Jolie kaotas lapse". "See ei ole võimalik, see ei ole..., "mõtlesin ma, "just see oligi unenägu, mis mind keset ööd üles äratas, aga ma ei näinud isikut. See on midagi nii kummalist ja väga hirmuäratavat, igatahes ma väga loodan, et minuga seda enam kunagi ei juhtu, et ma midagi sellist näen, mis pärast hiljem osutub tõeks. Kella kaheksaks läksin linna, et minna seldasammust reklaami vms. tegema. Linnas nägin Gloriat ja läksime koos, passisime u 15 minutit ukse vahel ja siis tuli mingi tädi ja lasi meid natuke edasi. Kui Doris ka oma sõbrannadega kohale ilmus saime stuudiosse ja hiljem tulid ülejäänud osalised ja saime pihta hakata. Ma arvan, et kokkuvõttes võib sellest reklaamist isegi päris hea asi tulla. Kui tavaliselt on mul mingi nägemus sellest, milline see tulla võiks minu ettekujutustes, siis seekord ma tõesti ei tea, mida oodata, aga eks siis esmaspäeval näeb:)

0 kommenteeringut: