kolmapäev, 14. november 2007

I.L.U!

Ma olen praegu ERITI mõttekas, et blogin siia...arvestades seda, et tulin just praegu otse koolist ja jooksen edasi Meerosse kohe. Lisaks sellele on veel hoimme keemias töö, mida ma eriti ei oska ja lisaks veel miljon muud asja, aga vahel ma lihtsalt tunen, et ei viitsi, vahel peab puhkama ka.
Igatahes, tänaseks ma panin endale kella kuueks helisema, see ei täitnud oma ülesannet, aga siiski ärkasin ise just õigel ajal. Paraku juhtus ka täna nii nagu alati, et ma mõtlen, et panen veel viieks minutiks silmad kinni ja ärkan alles kolmveerand seitse, paha. Igatahes täna on suht tore päev, hoolimata sellest, et see algas väga raske ja nõmeda geo tööga, (mida ma olin õppinud, sest eile õhtul Selveris olles ehmatades nähes Vatselit..või kedagi VÄGA temasarnast, tuli mulle meelde, et oih, peaks geod õppimal...)Aga sellest hoolimata võiks öelda, et see oli kõik nii ebaloogiline, sest küsimuste taha oli kirjutatud :võimalikult pikk seletus ja meile anti 8 küsimuse jaoks 15 minutit, hale. Prantsas, noo prantsas...ma enam lihtsalt ei saa, Parašin on täpselt nagu family Guy Peter Griffin, no täiesti vapustav sarnasus...täiesti prototüüp, ma ei saa lihtsalt...esiteks see, kuidas ta Kevini kulul täpselt selliseid a la FG nalju tegi ja see, milline ta on no pagan, see ei ole või-ma-lik!:DSiis füsas saime reedeseks tööks 37 kordamisküsimust ja töpas hööveldasime joone järgi hindele, minuüle sai Kaljurand vist tublisti alguses naerda, sest nii joonest, kui täisnurgast oli asi ikka väga kaugel, kui väike vahemik kõigub 1 cm raadiuses, aga pärast läks kõik paremuse poole, aga imestus oli ikka suur, kui 5-sain. Poisid tegid süüa-salatit ja pärast vaidlesid, kelle oma see kõige parem on, miks mul oli tunne, et nad just seda teevad, ei tea küll...aga jah pärats tunde tegime reklaamklippi GAKK--i jaoks ja nalja sai, eriti, kui ma oleks kaks korda hullult käna käinud, kui me jooksma pidime. Mul õnnestub ka alati-igasugused libedad ja mittelibedad kohad on mulle kukkumiseks, eelkõige kontsata kingadega. Kõiksuguseinad, uksed, postid ja klaasid kohe tõmbavad mind enda poole. Alalõpmata!
Ja lumi tuli ka maha, lõpuks. Tänu sellele oli prantsas keskendumine suur ümmargune null, sest pilki oli suunatud aknast välja. Sellise ilu vastu ma ei saa-Talvine vanalin...minu nõrkus. Arvatavasti leiab digikas varsti endale jälle põhjust sahtlist välja tulla, mm, kui ma riskin, sest...kas ma mainisin juba, et libedad pinnad, ehk siis ka jää...omavad minusuhtes tohutud gravitatsioonjõudu, heh, ma jooksen nüüd tantsima-laulma:)

0 kommenteeringut: