esmaspäev, 19. november 2007

JÄLLE!

Ma jõudsin koju-viimaks!Kell pool 8. Pärast kooli läksin Dorise juurde aeroobikakava tegema. Tõmblesime seal kahekesi ja otsisime võimalikult lahedaid harjutusi, mis aga osutusid pärast nii raskeks, et me kumbki ei jõudnud neid 20 minutit teha ja siis mõtlesime, et võtaks midagi lõbusat ka, jah, minut tantsu family guy theme songi järgi-kasulik ja lõbus, kõhulihased saavad kohe naerust märksa treenitumateks, ei meil oli naljakas. Pärast jooksin otse Meerosse. Aga ma loodan ikkagi, et Annely teeb homme oma kava, sest jah, ma kohe nüüd hakkan seda õppima ja peaks laulude plaadi ka ära tegema ja kõhulihaseid treenima...ehk siis hilisõhtune trenn. mõelda vaid, meil on ükskord aastas selline toore päev, kus eriti midagi õppida ei anta ja plaksti kehkas sadas meile selline kullahunnik kaela, et missugune. Kas pole tore? Aa jah, ma kaotasin täna oma kallid guažid ära koolis. Aga keegi, kaasaarvatud mina ka ei imestanud põrmugi. Oli vaid vastus: Jälle. Jah, ma kasutan alati kõiki võimalusi...oma asjad igalepoole jätta. Mitmes kord see selle nädala jooksul oli, kui eelmist ka arvestada...sajas vist. Selle ajaga olen suutnud ära kaotada kolm paari kindaid, kaks harilikku, prantsa lehed, miljon pastakat, miljon juuksekummi, joonlaua, lauakatte, mp3 akud. Noo mis toimub:DMa enam nii ei tee.
...Järg. Kell on pool üks öösel. Ma just tegin sajandat korda seda kava läbi, plus veel kõhulihaseid miljon ja mulle tundub, et homme ma ei saa voodist üleski, nagu väike vanainimene. Ei tegelikult ka, ma just praegu mõtlen, et kas on veel kuskil keegi selline tobu, kes kell pool üks praegu harrastab aeroobikat. Aga ma ei tea küll miks, aga mulle tundub, et selle koha pealt olen ma küll ainus idioot. Tahaks ka ju tegelikult sooja pehme teki alla ja mõnusa padja peale oma pea panna..kuigi mul on homseks kõik teised asjad hoopis tegemata..ooh isver, õnneks neid polnud palju vähemalt...Aga jah, ma tean, et ma pole ainus...vist, aga mis mõtet on ikka vinguda, kui inimene valib ise, kui palju/vähe vaba aega tal on ja tuleb sellega hakkama saada. Ma arvan, et vasrti see hakkab mul õnnestuma ka, oleks aeg:)

0 kommenteeringut: