teisipäev, 6. november 2007


Ühesõnaga, ammu pole kirjutanud siia, okei, noo pea-aegu...vahepeal on igatahes juba terve vaheaeg otsa saanud ja koolis isegi käidud natuke...Igatahes, vaheaeg oli mõnus, Reedel läksime Tartusse, kus ma polnud juba umbes 6 aastat käinud, aga tore oli ja lumi tuli ka just siis maha, kõik oli lihtsalt nii võrratult ilus, kuigi sellest ilust on praeguseks....on? sellest pole enam midagi järgi, aga sellel aastal pidid igatahes tulema vähemalt valged jõulud ja külm talv, nagu targad ilmajaama onud-tädid räägivad:D Rongis veedetud aega sai ka igatahes kasulikult ära kasutada, lugedes A. Christie "Paddington 16. 50", mis üllatus-üllatus on jällegi üle pika aja üks selline kohustusliku kirjanduse raamat, mis on vägagi loetav ja mõnus.Ja lühike!!!Ja kuulates terve see kaks tundi Dagöt..uhh, mõõnus...viimasel ajal ma midagi muud eriti ei kuulagi enam vist:Dpea-aegu.

Aga jah, nüüd on see vaheajamõnu läbi jällegi, kuigi eile oli täitsa tore päev, ma ei mäleta sellest eriti midagi, sest midagi lihtsalt ei juhtunud, aga täna oli veel parem, meil oli kolm tundi:prantsa, inka ja mata (loe:4) ja aktus ka, nii et jah, eriti tore:)Nüüd, kui ma olen kuidagi väga kummaliselt vara kodus võiks ju olla vahelduseks tubli tüdruk ja õppida ära füsa tööks ja teha prantsas asjad ära ja matas ja geos ja ülehomseks inkaks,( et ei peaks jälle homme õhtu kell vägahilja õppima, kuna homme on Meero...)..ja töpaks ja bioks ja bla-bla-bla, et saaks õhtul mõnusalt vara magama minna, näiteks, võiks ju;)..AGA jah selle asemel on nii, et ma blogin ja olen orkutis ja mängin kidrat ja klaverit ja kuulan muusikat...aga vaatab, jõuab, aega on selle kiire asjaga, nagu alati:D...Ja nüüd on sellest eelmisest postist nii umbes kolm tundi möödas ja ma olen ennast ületanud, nii hea tunne on, kui sa ei pea enam mittemidagi tegema ja mõnus selline mõnus relax!

0 kommenteeringut: