reede, 9. november 2007

9. november


Mulle tundub, et kogu see värk hakkab juba imelikult kolumnistlikuks kujunema siin, või on elu lihtsalt nii huvitavaks läinud ja iga päev juhtub lihtsalt midagi, mida ei saa lihtsalt ära unustada või mida on kunagi hea ja naljakas lugeda. Nii ongi. Igatahes täna on isa sünnipäev ja ma ei tea, ma elan ja olen vist kuu aega ajast ees, selline jõulutunne on sees, võib-olla tingitult verivorstide ja piparkookide söömisest ja sellest, et kui minna poodi, on seal juba kõik jõuluasjad, ainult lumi puudub veel. Ja kui ma esmaspäeval Kätlinile ütlesin, et tahaks piparkooki, tekkis tal ka selline igatsus nende järgi, et oioioi. Aga see on ilus, see jõulutunne. Midagi head.
Igatahes, hommik algas superhästi, et oli midagi sellest eilsest suurest prantsuskeele sõnade õppimisest kasu ka. Siis estas sai nalja nabani, kui Jossilt küsiti, et mis vahe on hirvel ja irvel ja Joss vastas:"Hirv on see kitsedega loom"kuigi ta mõtles vist sarvedega. Muide, täna on kõigil vist mingi hajameeluse hajameelsus, sest ma ei tea, mul oli täna kalduvus kõikide inimestega kokku põrgata ja sõnu valesti lugeda, naljakas. Siis pärast kooli läksime Tõnisega Kristiinesse, et osta issile üks hästi hästi suur klaas, mida ta tahtis:DJa me leidsimegi, siis läksime emaga poodi veel kinke ja süüa ostma ja ma ikka ei mõista, see oli kuidagi eriti naljakas, kõik inimesed vahtisid minu poole ja ma mõtlesin koguaeg, et mis mul ometi viga on, aga aru ikka ei saanud. Kõige tipuks kassas seistes pööras mu eesolev mees ümber ja ütles mulle:"Oi, kuule, ma unustasin oma piima!"?Ja siis tuli tagasi oma viie paki kaheliitriste piimapakkidega..inimesed on huvitavad. Aga see ongi elu võlu, lisaks veel ühtäkki avastada, et igalpool mu ümber on nii palju nii andekai inimesi, kes ei näita seda alati välja, aga täna ma küsisin küll endalt, et on mu silmad seljataga või mis?...aga nüüd on need õnneks oma õiges kohas tagasi ja rohkem lahti kui kunagi varem. Igatahes, tänane päev on olnud ääretult huvitav ja meeldejääv ja minujaoks ongi just reede see päev, kus sa tunned, et võid lihtsalt end mõnusalt tunda, kasvõi ükskord mõnusalt telekat vaadata või lihtsalt olla ja kakaod juua ja natuke veel lugeda, kidrat mängida, joonistada...ja siis ilusaid unenägusid näh aja lihtsalt välja puhata:)

0 kommenteeringut: