kolmapäev, 21. november 2007

Always in pursuit of the perfect people

...oh that I can see it shows But there's just an innocence in you I wanna wring out I know it can be beautiful...datatata...Ma olen praegu täiesti omas elemendis. Täna hommik algas ääretult mõnusalt. Ma tõusin kohe rõõmuga üles, et omesti saaks kooli ja siis ma läksin 7. 20 peatusesse ja kui kell oli 7. 54 ei olnud ikka veel trolli tulnud ja sada inimest ootas rõõmsal meelel ja kui siis lõpuks tuli 22, siis sinna me ei mahtunud ja pressisime endid 21 peale ja siis me jäime kooli hiljaks ja kõik oli nii tore. Ma arvan, et eelnevat pole vaja panna jutumärkidesse, see on iseenesestmõistetav.
Ühesõnaga geos hakkas Vatsel meiega õiendama. Siis andis meile tööd tagasi ja KARJUS, mitte rääkis vigadest. Ühesõnaga ma sain nelja selle eest, et ma olin kirjutanud liiga palju. No pagan, küsimuste taha oli ju kirjutatud:"nii pikalt kui võimalik". Ühesõnaga mida nagu? Siis saime loomaaiatööd kätte ja selle sain ka nelja, kuigi Laural olid paljud asjad õigeks pandud, mis mul valeks, nii et see on siis meie VÕRDUS JA AUSUS. Prantsas me ei saanud oma viieminutiäkkkirjandeid tagasi. It saved my day!Huh. Ja mitte ainult minu. Töpas kiskus mul kõik nässu, hööveldasin liiga palju ja kõrvetasin nuga teritades näpu ära ja selle teritamise asemel läks ta hoopis nüriks. Nägime ka lõpuks seda videot, suhtkoht hea. Naljakas meile. Aga pildid minu arvutis ei kavatsegi avaneda, see on liiga täis omadega. Aas, siis ma läksin koju tulles vale trollipeale ka. No täna on jälle see päev, ku skõik viltu kisub. Aga neile saab alati naerunäoga tagasi vaadata:)

0 kommenteeringut: