neljapäev, 8. november 2007

Naerune.


Täna ma magasin sisse. Oih, aga jah, ma tean väga hästi miks, ma sain endale eile uue padja, mis on nii pehme ja mõnus...aga igal asjal on alati mitu külge, see fakt leidis kinnitust. Täna juhtu palju, näiteks, ma ületasin ennast, nimelt, ajalugu algas sellega, et oli leinaseisak selle tulistamisega seoses...ma kardan neid. Mul on alati kombeks just vales kohas naerma hakata, siis kui kõik on vait ja just siis kui ma seda ise kõige vähem tahan, aga ma ei saa sinna midagi teha, ma ei talu vist seda vaikust eriti hästi, võib-olla ma sellepärast naerangi üksi olles vahel isegi oma mõtteid ja niisama, aga täna läks õnneks, ma lihtsalt kannatasin selle minuti ära, tegelikult see oli jube, sundida ennast ja siis vahepeal kuuled, kuias keegi vaikselt teises klassinurgas itsitab, sellele ma tavaliselt vastu ei pea, aga jah seekord vedas, ma ei tea, mis oleks saanud, ma ei oleks siis vist julgenud enam kunagi Prometi tundi minna...Igatahes, see oli kord, ku smeie klass oli täiesti vait. Harukordne!Nii juhtub ainult veel siis enne ajaloo vastamist, kui Promet ütleb:"Ja palun mulle vastama......(viis minutit otsib) ja kõik on oma pead nii laua vastu surunud, kui veel saab ja hoiavad hinge kinni ja kui ta selle nime siis lõpuks ütleb, kostub üks suur ohe, no ikka väga suur. Oeh. Ja siis täna, oli eriti igav ning meid päästis tunnikell, mis helises 10 minutit varem, aga Promet märkas seda hiljem, kui osad olid ära läinu djuba ja kui Rets hüüdis:"Jooksemee"Ja nii me siis põgenesimegi:D Siis musas oli meil edetabelitund. Meie Maarjaga saime oma Bon Jovi It`s my lifega isegi teiseks;)Gloria võitis ja vene keeles jäigi see vastamine ära. Ja saime varem ära.Oh seda õnne. Eile ma tõmbasin sellise toreda Ruja loo nagu"Sa oled mul teine"...issand, selle looga seoses meenub mulle alati üks Alokas...jälle ma naeran omaette meie Meero kahe ? aastatagust inside joke`i, ei need jäävad alatiseks meelde:)

0 kommenteeringut: