kolmapäev, 7. november 2007

Ma ei tea!!!

Jälle on nii, et lihtsalt miljon asja ootavad tegemist ja ma lähen kohe ära Meerosse, aga jälle ma istun siin eks, otstarbekas?!. Aga tänane päev on siiani olnud küll piisavalt eriline, igas mõttes, aga samas kui üldiselt võtta on 7. november 2007 kindlasti üks koledamaid, koletumaid ja kurvemaid päevi üldse. Kuigi, minuga on kõik korras-tänane oli selles mõttes suurepärane, et prantsas sain viie, endalegi üllatuseks(enamusel läks selle asjaga küll nüüd kehvasti:S)Ja inka töö sain viie ja matas ka pea-aegu ja füsa töö jäi ära ja tööõpetuses oli meilegi üllatuseks vahetus, ehk siis et tüdrukud teevad puutööd terve selle veerandi vältel ja poisid kokkavad, ei, mulle küll täitsa meeldis, aga suurtest saagidest hoian ma küll heaga eemale:DAga muu värk on mulle suht okei, sest et äkki see tulebki mul rohkem välja kui see nuppude ja asjade kudumine ja tegelikult ma arvan, et mul läheks puutööd tulevikus rohkem vaja ka kui nuppude kudumist...ee näiteks.... äkki võib juhtuda nii, et saan endale kunagi mehe, kes ei tea, mis asi on kruvikeeraja, peitel ja saag ja puur ja veel vähem, mis nendega tehakse, siis ma ei jää vähemalt tulevikus hätta, näiteks:DJa loomulikult veel neid olukordi on mustmiljon.
Aga jah, homme on inkas ja venkus töö, noo appi, esimest ma oskan, aga see teine...see teine, see on nagu hiina keel ikka veel ja neid on nii pagana palju, aga jah, sellest hoolimata ma olen nii õnnelik selle üle, et ma käin täpselt just oma koolis, et meil on sellised vastikud tööd, et meil on nii vastikult palju õppida koguaeg, sest meil on vähemalt koht, kus seda teha ja ennast hästi tunda, kus on meie sõbrad ja...Oh, see jõudis mulle jälle kohale, kuigi see on mulle ka mitmeid kordi enne kohale jõudnud, aga vahepeal on sootuks unustatud minu poolt...Aga jah, need Soome sündmused täna, ma ei tea, mis toimub???Miks on sellised inimesed?Sellised nõmedused...utoopia lihtsalt. Ma ei tea, kas ma olen puruloll või asi, aga mulle see kohale ei jõua, kuidas saab nii teha, kuidas saab nii õelust täis olla, kuidas......no näete, ma ei tea enam mida öelda...kohutav!

0 kommenteeringut: