kolmapäev, 12. detsember 2007

Viimaks!

Ma hoiatan, et midagi hea see ei tõota, see siin. Tahtsin just kirjutada, et arvuti sai 3 korda suurema mahutavusega kõvaketta, aga klaviatuur ei funktsioneeri veel täielikult; täpitähtede poolest. Aga oh imet, mis ma näen, õ, ü, ö, ä täitsa eksisteerivad, saab jälle normaalset eesti keelt rääkida. Viimased päevad on hullus olnud, ma arvan, et see on ka põhjenduseks, miks ma täna peale kooli kohe magama jäin ja pärast hirmuga avastasin, et kell oli pool 7.
Esmaspäeval läksin kooli, siis Dorise juurde, sealt Anni ja Anne-Mari kontserdile, sealt sõna otseses mõttes jooksin Meerosse, pool 10 jõudsin koju. Eile läksin peale kooli raamatukokku, sest järgmisels nädalaks on kohustuslik kirjandus(4 novelli plus 4 valmi plus kohustuslik Tuglase "Suveöö armastus" )....ja arvake ära, mida raamatukogus polnud-loomulikult seda viimast, aga need ülejäänud 8 asja sain, aga ma pole veel neid lugema hakata jõudnud, sest laenutasin ka Terry Pratchett`i "Mort"-i. Läksin Selverisse ja ootasin seal ema ära ja mõtlesin, et hakkaks lugema...Ma arvan, et oli teistele päris koomiline vaatepilt: Tuleb neiu...ühelt poolt, kiviga, .....(Mulle tuli see kuulus lause jälle meelde, et lihtsalt pidin ära mainima)Ühesõnaga, istub Leeni kuskil Selveri pingil ja naerab seal üksi, raamat käes, ma vist ei julge enam kunagi avalikes kohtades midagi naljakat lugeda. Ühesõnaga jätkasin kodus ja mul on juba üle poole läbi. Pagana geniaalne on TP ikka. Võib-olla mu väikesele ajukesele ei jõua lihtsalt kohale, kuidas inimesel saab olla niivõrd palju kujutlusvõimet!Vapustavalt hea raamat.
Mulle tuli veel meelde see, et eile öeldi mulle, Hassole, Martinile, Kätule ja Laurale, et peame tunni pärast eesti keele olümpiaadile minema. Läksimegi. See oli kohutavalt raske, eesti keele grammatikaga oli seal vähe pistmist. Tuli sõnu seletada..mm, näiteks pintsaklipslane, evima, seitung, autostuma, pullimull jne. Oli palju keerulisemaid tegelikult, aga need olid liiga keerulised, et isegi meelde jääda. Ühesõnaga, ma polnud mõndasid enne kuulnudki...seitungit olin kuulnud Dagö laulus, aga tähendust ma ikka ei tadnud jne. Siis tuli veel inglisepäraseid sõnu ära eestistama nö. See läks suhteliselt hästi, attachement`i panin valesti, tegelikult veel "väike" põhiasi, et ma sain tööjuhendist valesti aru...hajameelne nagu ma olen. Meil kõigil läks nii vapustavalt hästi. Ma arvan, et seda pole vaja irooniatäpikeste sisse panna, iseenesestmõistetav.
Lisaks kõigele on mul hääl ka ära ja ma peaks vist kiiremas korras kõhurääkimise ära õppima, sest reede-lindistus, õhtul kontsert, laupäev, Nõos kontsert, pühapäev-lindistus, esmaspäev-esinemine, teisipäev-esinemine!Hexoral, ma loodan sinu peale!Olge mõnusad.

0 kommenteeringut: