reede, 14. detsember 2007

Elu on seiklus

Vabandust, ma pole ikka veel oma kovaketast korda saanud!
Tana hommikul arkasin pool tundi hiljem kui tavaliselt, siis laksin poole 9ks Meerosse ja sealt laksime kaheksakesi yhe autoga Raekoja platsi, et minna Karl Friedrichisse saadet filmima...jubeilus koht. Meie alustasime esimestena, kahe korraga saime esimese loo filmitud, sama oli ka teisega. Ma ei oskagi midagi muu dkommentaariks oelda, et ma arvan, et teine video meeldib mulle rohkem...Tegelikult mind enam ei huvitagi see, milline ma valja naen seal, vaid tervik, tore oli. Seejarel ostsin endale yhe cappuchino ja laksin Rootsi Mihklisse proovi oma rogiseva haalega ja seejarel tulin koju. Kella poole viieks laksin sinna tagasi, et jouaks ikka oigeks ajaks, et haaled lahti laulda saaks, sest mul oli niigi sellega jamasti, aga sellist tegevust ei toimunudki yldse...Meil on tore lastekoor, nii umbes kymme inimest oli kohal. Oma laulu sain lauldud, mina rahule ei jaanud, kuigi noh, hasti selle kohta, et eile hommikul ma ainult piuksusin, aga ma ei jaa vist kunagi endaga loplikult rahule. Aga siiski ilus kontsert oli, vaiksed olid armsad ja koos suurtega see Haldjate laul oli vorratult nunnu lihtsalt, kirik oli rahvast tais, ja selline monus ohkkond oli. . .
Haal hakkab jalle ara minema ja homme on Noo kontsert. Dorisega oleks proovi ka vaja teha. Miljon asja oleks vaja teha, aga miks ei voiks olla paevas 50 tundi, siis umbes jouaks vabalt omad asjad ara tehtud. Ma lahen tuttu nuud. Appi, kirjutada ilma t2ppideta t2hti on nii imelik ja veel koomilisem on seda asja siin lugeda..kui mul kujnagi kurbus peale tuleb, loen seda siin ja saan monusa kohut2ie naerda enda yle!Ma avastasin, et kui m aarvutiga kirjutan, korduvad mul sagedamini sellised vead nagu>ikka on ikak!

0 kommenteeringut: