teisipäev, 4. detsember 2007

Minu blog on mu teine mälu!


Hullult imelik päev on olnud...ma ei teagi mis mõttes, lihtsalt kummaline. Esiteks prantsa töö läks ikka noo...suht pepusse, kuigi ma õppisin kaks päeva seda. Elame üle!Siis ütles Doris, et oleks ühele erapeole vms esinema minna pooleks tunniks, ehk siis suht kiireks läheb, aga küll me hakkama saame. Oeh, mul pole korralikku kaldendrit või asja, telefoniga ei viitsi jamama hakata, kirjutan siia siis endajaoks, sest mul on kalamälu ju. 5. 12 meero tavaline proov, 7. 12 meero lisaproov, 8. 12 stuudios, 14. 12 telesaate salvestus(hommik) 14. 12 õhtu kooli kontsert Rootsi mihklis, 15. 12? kontsert Nõos,
17. 12 esinemine kuskil Dorisega (hommik)17. 12-kontserdi proov 17. 12 meero?!(õhtul)18. 12 Jaani kiriku kontsert(õhtul)Jaani sünnipäev(õhtul)19. 12. Annely sünnipäev!!!Kooli jõulupidu(õhtul?) Oh jah, raskeks läheb, aga kokkuvõttes polegi kõige hullem. Minu mälu on mu blog:D
Siis matas tegime jõulukompositsiooni, mida me veel valmis ei jõudnud, homme ehk.
Kehkas ma olen nii haledaks läinud, et endalgi hakkab hale!See pole naljakas....või siiski...imelik on lihtsalt endal, kui kõik asjad koguaeg napilt igasugustest asjadest nt 1 cm kaugushüppes puudu jääb.
Kirjanduses sai nalja nabani, nagu ka inkas, kus Madis võitles räpparite ja Iglesiase õiguste eest, see oli koomiline vaatepilt. Aa, klassipildid saime ka virtuaalselt hakkan nüüd lugusid otsima ja kitarri harjutama, oih, raamatukogus unustasin ikka käia, et sealt kohustuslik kirjandus(ma arvan kaa, et ma selle läbi jõuan ja nagu mkätte, või noh, vaadata neid...ausaltöeldes...ei kommenteeri, aga midagi väga jubedat neis tegelikult ka ikka pole.

Ühesõnaga, ma a just poleks tahtnud hoopis"Morti"lugema hakata, aga noh...)Tuleb see teekond ette võtta. Siis ma pean veel jõulukinke otsima...ja siis ma pean veel..........(ma parem ei hakka kirjutama, mida ma pean, sest siis ma arvan, et ma lõpetaksin kuskil traumapunktis oma sõrmede liigse koormuse all purunemisega-pisavalt segane väljend, ma ei saa isegi aru, abstruse)Tänaseks aitab kah!:)

0 kommenteeringut: