laupäev, 8. detsember 2007

Meil siin ei toimu...

Kell on suhteliselt palju...kuigi kell iseenesest on jummala vähe, aga mulle tundub küll nagu poleks ma kuu aega maganud. Eks peabki selle tegevuse varsti ette võtma.
Käisin Bondi kontserdil ka ära ja peaks ütlema, et väga vägev oli. Minujaoks läks see kaks ja pool tundi küll imekiiresti, see on vist hea märk, kuigi oleks võinud veel poole rohkem kesta, aga kes see lauljatest ikka viis tundi laval jaksab olla eks. Jah, aga võimas oli .
Tegelikult on ju nii palju häid kontserte kuhu jõuda tahaks; esiteks Dave Bentoni oma, kui aega leian, siis lähen, teiseks Korn, kunu ma minna tahaksin, aga kuhu ma minna ei saa, aga õnneks ma nii jubesuur selle fänn ka nüüd pole.
Hakkasin just mõtlema, et tegelikult on see Eesti selle kohapealt küll üks kolkaküla, et head bändid satuvad siia ikka üliharva, võtame kasvõi näiteks Roosti, kuhu varsti tulevad Marilyn Manson(mitte et ma seda kuulama tahaks minna), The Cure, The Smashing Pumpkins, Alicia Keys, James Blunt, Kelly Clarkson, Kylie Minogue, Celine Dion jpt, siis jah, suhteliselt hale seisukord meil siin, õnneks on viimasel ajal niigi palju paremaks läinud see külastatus, aga jah, The Cure võiks Eestisse ka tulla, see oleks super!Ma ausaltöeldes ei tea, miks siia blogi sellise unise peaga üldse ronisin, aga ma lähenka magama nüüd siis, Head ööd:)

0 kommenteeringut: