reede, 7. detsember 2007

Üke hetk päevast jäi puudu...!

Lihtsalt vapustavalt mõnus on olla lõpuks kodus ja kogu päevale lühike tagasivaade teha.
Ärkasin vara, ma ei teagi mis kell, oleneb, millist ärkamist ärkamisena võtta, sest mul polnud täna üldse und. läksin kooli. Prantsa oli esimene, vastasin dialoogi...ma polnu dnii kaua vastamas käinud prantsas, et jube lugu kohe, nii umbes pool aastat, viimati käisin kevadel. Ausaltöeldes ma ei arvanud ka seekord, et mul õnnestub seda teha, sest olen see veerand kuidagi eriti tubli prantsas olnud, et mul ainukesed 7 hinnet on viied. Selle üle ma olen uhke, ma arvan, et on ka põhjust. Estas tuli mingisugune äkketteütlus, selle sain ka viie...aga...oioioi, see füüsika, kõik teadsid, et töö tuleb, kuigi seda meile otseselt ei öeldud, aga keegi ei osanud seda osa, nii ka mina, kohe kui Kaljurand sealt koridoriotsast paistis, mul ütlesid vist närvid üles, ausalt. Ma polnud ainus. Tunni alguses läks asi veel hullemaks...ja ma polnud ka seekord ainus. Töö oli väga lihtne tegelikult, kõik olid nii õnnelikud, et saavad veerandisse arvatavasti ühe viie juurde ja oli tore. Tõesti?Loomulikult mitte, see läks ikka tegelikult kõigil nii metsa, kui metsa saab minna. Mittekeegi mittemidagi ei osanud ja matemaatika tööks oli klass umbes nagu üks suur masendusepilv. Matemaatikas oli ka töö, see läks hästi, sain viie, suhteliselt neutraalse asjanduse teeb kokku kogu see pull. Siis läksin Meerosse ja pärast seda mul oli tunne, et mu hääl annab kohe otsad(Ma näen sellest juba õudusunenägusi ja eile ehmatasin inglise keele tunnis täitsa ära, kui hääle asemel tuli suust välja vaid õhk ehk sealt ei tulnudki midagi välja, mis oli tol hetkel vägagi naljakas. Õnneks otsustas ta oma õigesse kohta tagasi tulla.) Igatahes, ma arvan, et lood on halvad, kohe kurvaks tegi meele...Tegelikult oli see kõik nii pagana hästi veel öeldud....Ma olen pahane. Osad näevad siin hullu vaeva, mida ei saa öelda teise poole kohta. See pole ka ainult minu arvamus. Ja praegu tulin Kristiine ostuöölt. Tahtsin näha, mida see endast kujutab ja uut Zarat tahtsin ka näga, aga sinna ma lõpuks ei jõudnudki, sest avati ka Newyorker ja vot see neelas inimesi, nii pidin ka mina seal oma head pool tundi veetma, sest asjad olid seal superilusad ja odavad ja ostsin endale ja Tõnisele ka ühe armsa pluusi. See on see, kui Leeni umbes üle kahe kuu riidepoodi lasta, sest viimasel ajal ei jätku sellisteks asjadeks lihtsalt enam aega ja pole vajadust olnud ka. On ka palju palju meeldivamaid vabaajaveetmisvõimalusi, kuigi üle pika aja on see puhas nauding.
Sest laupäeval on Bondi kontsert, hommiku magan ma vsjoo maha, sest millal ma seda muul ajal ikka teha saan, pühapäeval istun suhteliselt terve päeva Linnahallis, kus 11-16 on salvestus ja ma kahtlen selles, kas me selle ajaga valmis jõuame. Loodame parimat. Esmaspäevaks on hullult õppida, pärast kooli lähen Dorise juurde, et meie kontserdikava kokku panna ja laule(mida veel leidnud pole)harjutama, sealt torman otse GAM-i kontserdile, kus Ann ja Anne-Mari ka laulavad ja sealt otse lähen Meerosse proovi ja jõuan kell pool 10 koju, tore! Jõuluvaheaega thaks juba!

0 kommenteeringut: