laupäev, 15. detsember 2007

Elu on seiklus 2

T2ta on nii ebatavaline laup2ev. Ma pole viimasel ajal laup2eval enne 10 yles saanudki, ag at2na 2rkasin pool 7 ja pool 8 l2ksin Meerosse, buss oli juba ees,, Suss tuli ka, K2tut ja Mariat polnud kahjuks, Agnest ka. Varsti hakkasime N6o poole liikuma ja ma suhteliselt magasin terve tee ja kuulasin m6nusat muusikat, sest buss oli suur, meid oli v2he, igayks mahtus igalepoole yle istmete laiutama. Kell 1 j6udisme umbes sinna, N6o kirik oli kylm, aga seal oli ka ahi, mille l2hedusse me ennast maha s2ttisime, nii et meil hakkas palav, samas meeter eemal oli kylm. Siis enne proovi algust tuli mu vanaema ka ja t6i piparkooke ja sokolaadi. Kontsert l2ks h2sti, inimesed j2llegi nutsid ja armas oli. P2rast saime veel sokolaadi, siis l2ksime kuskile restorani, mis meile oli kinni pandud ja s6ime k6hud ilusti t2is. Tagasiteel vaatasime Kreisiraadiot ja naersime....Jyrioo!Raamatut ma ei j6udnudki lugeda, kuigi teisp2evaks peab l2bi olema, oleks viimane aeg alustada, v6i mis, aga mis ma teha saan, kui TP Morti k6rvalt midagi muud lugeda ei suuda, alati on nii, mulle ei meeldi kohustuslikud asjad, aga mittekohustuslikud..neid igakell. Homem mul pole ka aega, hommikul j2lle lindistama, mull on h22l laulmisest l6plikult 2ra...okei, ag anoh, kuna Haara mikker k2ib taustaks, siis nii hullud lood ka nyyd pole, siis Dorisega kontserdi proovi, 6htul 6ppima....esmasp2eval ka ei j6ua, kuulge, t2nane oo on vist kenasti Tuglasega sisustatud. Mis r66m!

0 kommenteeringut: