neljapäev, 27. september 2007

Täna hommikul oli kõik nagu tavaliselt, ainult Helenit polnud trollis. Ta on Rootsis. Ühesõnaga, suhteliselt mõttetu tõotas tulla, ega midagi eriti ei olnudki, inglise keelt asendas jälle kaljurand, tunni esimeses pooles tegime midagi teisest õpikust ja siis mängisime sõnaseletusmängu, nalja sai, nagu selles alati saab. Kõige meeldejäävam oli, kui Kätlin seletas meie kirjutatud chicken soup-i....chicken in the water, ma ei tea, see pole midagi nii naljakat, aga minujaoks tol hetkel eriline huumor. Me saime Dorisega 1 punkti. Aga siiski kaotas Laura ja Maarja tiim. Vahet pole, asi oli seda väärt. Siis läks kõik edasi nagu tavaliselt, ag akui koju jõudsin helistas ema ja ütles, et pean kell5 hambaarstijuures olema. Mul oli, et mis mõttes. Mul oli number alles umbes kuu pärast, aga sain enne. Nüüd ma mõtlen, et ma ei joo enam kunagi ei coca-colat ega söö kommi ja pesen neli korda päevas hambaid, edaspidi. Okei, esimene variant on isegi võimalik, aga ülejäänuid on võimatu teostada. Aga jah, mulle tehti 3 tuimestust, ehk siis pool nägu on paistes plus keel ja huuled, mis on paisunud gigantsestesse mõõtmetesse, peaaegu nagu Angelina Joliel. Nüüd ma mõistan, kui raske tal nendega hakkama saada võib olla, aga t aon harjunud ka. Minumeelest see nii tore ei ole.
Õppida on homseks meeletult:Estas kontrolltöö miljoni asja peale, keemias töö, asja peale, milles ma endas eriti kindel pole, oeh. Lisaks sellele otsisin ma tunni eesti keele töövihikut, mis kadunud oli ja mõtlesin, et jätsin selle kooli. See oleks olnud juba teine kord kahe nädala jooksul,mil ma midagi kooli jätan...mõtlesin, et see ei saa minuga juhtuda, aga õnneks leidsin selle. Imestasin ise ka, kui palju rõõmu üks eesti keele tv inimesele teha võib, tore!

0 kommenteeringut: