teisipäev, 25. september 2007

Tahaks lihtsalt omada....rohkem aega...

Oojaa, tegelikult on ju väga tore olla, hea tuju, juba mõnda aega, Palju õnne:)Ühesõnaga tegelikult ka, aga jällegi olen nii roppväsind, et kui saaksin, magaksin terve päeva jutti...aga sellel ei saa lasta sündida, niisiis pean vaatama, et ma magama ei jääks, loogiline, kas pole.?
Niisiis täna hommikul oli kuidagi eriti kiire...aga siiski suutsin ennast õigeks ajaks peatusesse lohistada. Siis oli prantsa esimene, nagu alati, peaaegu. Seal me...kirjutasime midagi, keegi, Johan või Mihkel jutustasid tänaseks õppida jäänud teksti, ma ei pidanud, mul vedas, kuigi, vahet pole, mul oli see siiski õpitud, aga ikkagi. Siis kuulasime mingit pubekate laulu, nagu Parašin selle kohta ise ütles, Madis luges, Helen tõlkis, kui t asellega ükskord lõpule jõudis ütles Parašin, et noonäed, kui Mart su maha jätab, siis tea, et sellised tunded hakkavad ka sind valdama...Helen sellepeale:"Eh, mis Parts?"nagu ta kuulis, kõik hakkasid naerma, kõige rohkem Parašin ise, kui t ajälle kõnevõimeliseks sai, ütles ta:"Noh, ma ei teadnudki, et sulle kodulinnud meeldivad"Mille peale jälle kõik naersid, mina isiklikult pisarateni välja ja ma lihtsalt ei suutnud lõpetada, niutsusin edasi isegi siis kui kõik teised vait olid ja tunniga edasi mindi. See oli selle kooliaasta kõige naljakam tund siiamaani.
Siis inglise keel, mida pidi šmirnova asendama venekeele pähe, aga klassis oli hoopis Timmermann kes vaatas Salumi jäetud märkmeid ja ütles, et tal pol etänaseks midagi kirjutatud, ehk, mi smeile omakorda tähendas ühekorraga:"Wordygame"just, seega oli meie tund sisustatud. Me Maarjaga oleme ikka geniaalne tiim, kes suudab i tähega tervelt viis sõna välja mõelda:Dhaha, igatahes 290 punkti, alla arvestust, aga viimaseks siiski ei jäänud, Madis & Co loomulikult võitis, aga see oli juba ennegi teada...igatahes tore. Matemaatika oli tavaline. Kehalises jooksime kilti hindele, ma võib-olla isegi parandasin tulemust, enne seda jooksime veel kilomeetrise soojendusringi, pärast mängisime üle pika aja lippu, siis venitusharjutused. Ei, üldse pole väsinud.(haa)Estas sain viie, jess, mul ongi hea hinneteleht, kõik hinded ongi matas ja eesti keeles ja kehalises, mis on kuidagi jõle kahtlase maiguga hinded seal e-koolis...ma ei tea, liiga segane. Ahjaa, homme tõotab tulla tore päev, jutumärkides. Sest arvan, et see füüsikatööhinde teada saamine rikub mu tuju jälle ära, aga ma pole ainus vähemalt. Vähemalt ma tean, et m aoskan seda täielikult, suva, mis see hinne näitab. Aga tühja sest, mu head tuju ei suuda tegelikul miski rikkuda!Vot:)

0 kommenteeringut: