pühapäev, 23. september 2007

Ilme sünnipäevast


Ühesõnaga, pühapäevahommik. Igav on, sellepärast kirjutan siia. Või õigemini, sest et ma ei viitsi lihtsalt midagi muud teha, kuigi oleks vaja. Jah, oleks ju vaja homseks ajalootööks õppida(okei, õhtul jõuab, nagu alati) ja bioloogiatööks(aah, seda jõuab ka õhtul) ja siis oleks vaja veel Vassilile jälle see parandatud menüü ära saata ja siis veel Robin Hoodi lugeda. Aga selle viitsimise ma igatahes kuskiltkohast täna hommikul sain isegi, niiet mul on 185 lk-d loetud, ohh jess, "kõigest"nii umes 160 veel...:S

Igatahes eile oli ülemõistuse mõnus päev. Olgu, selle jätame välja, et Laura ja Helen mu oma helistamisega üles ajasid(okei, kell oli pool 11, aga ikkagi:D) ja tahtsid et ma läheksin sinna korterisse aga jah, nagu öeldud, et see jäi loomulikult ära, sest ma tahtsin veel natukenegi veel magada ja loomulikult miljon muud põhjust. Siis millalgi ärkasin üles, läksime poodi, et osta tort ja lilled ja muud värki, et minna sugulase sünnipäevale. Jõudnud koju, jäigi suht vähe aega, panime riidesse ja hakkasime minema. Okei, olime natuke varajased tõesti, aga pärast tuli Suss ka koos teistega ja siis oli vägatore:)Igatahes, nagu alati seal sõime igasuguseid asju, siis avastasime luubi, mille kaasabil sai vägagi toredaid pilte teha ja nalja sai oi kui palju, rääkisime igasugustest asjadest ja peab ütlema et ülimalt mõnus oli tõesti, aga see läks nii kiiresti, et kui kell sai 12 öösel umbes, hakkasime minema. Mõtlesime jala minna, aga noh siis otsustasime ikkagi trolli oodata, aga kui 15 minutijooksul seda ei tulnud(sest trollid graafikujärgi ei pea käima peale kahteteist) läksime ikkagi jala järgmise peatuseni ja seal nägimegi et meist sõitis mööda kaks uut trolli depoosse, esimene meid ei mõelnudki peale võtta, teine võttis ja lasi meid otse meie majaees maha-on ikka toredaid inimesi ka, igatahes olime ülitänulikud ja siis läksin väga väsinult magama:)

0 kommenteeringut: