pühapäev, 2. september 2007

Jah, enne küll ütlesin, et head suve lõppu, aga kui olusid vaadata, siis oleks isegi sügise alguse soovideks juba hilja...sest jah, on külm, sajab, istun villaste sokkidega toas ja joon teed ja värisen, milline tüüpiline agust küll!Eelmisel suvel ujusin vist soojas merevees samal ajal...hmm, kõik on muutuv. Ime, et veel kuskil lund maas pole. Aga mõnes mõttes polegi see just kõige hullem, sest veel hullem oleks koolis istuda soojade päikeseliste ilmadega...Ahjaa, homme hakkab kool..või noh, täpsemalt on aktus, ülehomme hakkab see üheksakuud kooli peale. Loomulikult ootan natuke, et sõpru näha ja nii, aga ikkagi mõte, et peab hakkama kell 7 ärkama, ahjaa, pool seitse. Need hommikused trollipealejooksmised ja öösel kell 3 töödeks õppimised...ja päeval magamine ja loomulikul tsee pühapäevane ma-pean-homseks-õppima tunne...oihjah see oleks kuidagimoodi üleelatav olnud, ag akui ma sain tunniplaani teada, siis...nii see ei ole...:
ESMASPÄEV
1. prantsuse keel
2. bioloogia
3. kunst
4. ---
5. inglise keel
6. ajalugu
7. vene keel

TEISIPÄEV
1. prantsuse keel
2. inglise keel
3. matemaatika
4. ---
5. kehaline kasvatus
6. kehaline kasvatus
7. eesti keel,
8. eesti keel
KOLMAPÄEV
1. geograafia
l2. prantsuse keel
3. bioloogia
4. ---
5. füüsika
6. tööõpetus,
7. tööõpetus
8. matemaatika
NELJAPÄEV
1. keemia
2. inglise keel
3. ajalugu
4. ---
5. matemaatika
6. muusika
7. vene keel

REEDE
1. prantsuse keel
2. eesti kee
l3. eesti keel
4. ---
5. füüsika
6. matemaatika
7. keemia

Ausalt öeldes ei saa ma üldse aru, miks kõik mõtlemisega seotud asjad on pandud viimaseks, eelmise aasta neljapäevane mata oli ju ehtne näide sellest, et 7. tunnil ei anna midagi sellist õppida, rääkimata füüsikast või keemiast...Ja ajaloos on ka Promet tagasi ja keemiat annab Abiline...ma ei tea, ma ei oota neid...mitet vähimalgi määral, Prometist on endalgi kogemusi, mida loomulikult ei saa liigitada just nende kõige paremate hulka ja kui see, mida Abilisest räägitakse tõsi on..ja ma arvan, et on .siis ma kohe üldse ei oota seda. Muu on üsna okei, väljaarvatud see, et prantsusekeelereeglid on suvepeale täisesti unustatud, inkaga on natukene parem lugu, aga ega ka midagi palju paremat, matemaatikaga...mhh, vajab meeldetuletamist, Esta heuristilised küsimustikud j afaabulad on ammu meelest ära läinud..kõik muu..ma ei tea, midagi meeles on vist:DAa jaa, loomulikult vene keel...ma oskan ainult üht lauset:Ja nje panimaaju pa russski. Aga kuna me õpime ikkagi ennekõike enda jaoks, siis muud vist mul eriti vaja ei peakski minema...või noh...
Aga noh, vaatame, saab, mis saab, vähemalt on samas olukorras veel 29 inimest, koos on seda vist kjergem üle elada:)

0 kommenteeringut: