teisipäev, 11. september 2007

Ohjess, teisipäev on samahästi kui läbi...nüüd annab küll see igapäevane koolirutiin tunda...õlg valus ja muud mured, ah mis ma vingun:D
Igatahes tänane hommik tõotas tulla hea, kui me Heleniga nägime Parašinit,kes oma pisikese tütre käekõrval kooli viis...siis me jõudsime järeldusele, et jah, ta on tõesti hea isa...igatahes see oli nii nunnu vaatepilt:)Aga jah prantsuse keele tund algas tunnikontrolliga, mida keegi ei osanud oodata...see ei läinu djust mitte kõig paremini, kuigi ma teadsin kõiki sõnu....aga sellest on vähe, sest õigesti kirjutada ma veerandit neist ei osanud,e kriipsud ja futur samplid ajavad segadusse ja loomulikult see teadmine, et sul on vähe aega ei lase sul korralikult ja loogiliselt mõelda, aga nii see juba kord on, eks siis tuleb edaspidi natuke ettenägelikum olla:)
Siis inka,nagu inka ikka, ilma Maarjata, sama lugu oli ka mataga...jah, spordipäev teeb inimesed haigeks, nagu välja tuleb...niinimetatud.
Kehaline ei olnudki seekord eriti hull, aga kirjanduses väsinuna istuda ei ole ka kõigeparem variant.Ühesõnaga, igav päev, midagi pole teha muud,kui siia blogida. Kuigi ma ei taha parem päevikust vaadata, mis meil homseks õppida on, aga tuleb karmile tõele näkku vaadata, enne kui mul see viitsimise tuju üle läheb j aalles öösel tagasi tuleb nii, et jah, lähen.

0 kommenteeringut: