pühapäev, 4. mai 2008

Ma naudin pilvepäikest

Olen viimasel ajal kuidagi laisaks muutunud selle asja suhtes siin. Võib-olla sellepärast, et midagi eriti tähtsat ega huvitavat ei ole juhtunud või juhtub minuga ebaharilikkusi lihtsalt nii tihti, et nood päris tavalisteks muutunud. Ja sellepärast ka, et on kiire: homne paneb kena alguse hullumeelsele nädalale, millesse mahub vähe uneaega. Või siiski, sellele viimasele tahaks rohkem voli anda: võimalik kuidagi korraldada. Vähemalt on nädalavahetus ilus olnud. Eilse eesmärk oli Kaubamajast soetada Eliit 3, aga ma ei suutnud seda leida, aga see-eest läksin sinna hoopis läbi vanalinna ning ostsin Nunne poest vene rullijäätist, mis minu ootusi pettes ei olnud pooltki sama hea kui Venemaal. Vähemalt sai ilusa ilmaga üle pika aja rahulikult, kiirustamata jalutada. Kuigi oleks hea meelega metsa koristama läinud, aga maha magasin, nagu viimasel ajal enamus asjadega juhtub. Mis toimub?!
Täna tegime selle aasta esimese grilli ja tunnen, nagu oleksin põdra või kellegi seesuguse üksinda nahka pistnud. See ei ole eriti tore. Tegelikult tahaks hirmsal kombel kama, aga keefir on otsas ja kõht ei mahuta. Niisiis lisasin siia Viiburis meie poolt valmistatud kama pildi, enjoy!
"Chalice- Ilu päästab" on väga armas laul, mis vallutanud mu playlisti.

0 kommenteeringut: