laupäev, 10. mai 2008

?

On lihtsalt räigelt palju põhjuseid, miks just praegu ja kohe magama minna: kell on ju siiski kohe 02.00, aga miski sunnib mind siia kirjutama, sest pole seda, tunnistagem ausalt, viimasel ajal eriti tihti teinud. Olen väga hästi teadlik sellest, mis mind homme ees ootab: ärkan, avastan, et on emadepäev, sööme kooki ja siis tapan, et oih, meil hakkab pooleteise tunni pärast esinemine ja kiirustan minema.
Viimane nädal on olnud segane. Kolmapäev oli kõige tipp. Tulin koolist, läksin Meerosse, kell 9 koju jõudes tahtsin hakata keemia suureks tööks õppima, aga mida ei ole on vihik, mis oli jäänud Dorise kätte. Niisiis saigi ta umbes pool kümme toreda kõne, mille sisu oli umbes:"Tere Doris, ütle mulle palun, mida ma nüüd teen...".Kuidagimoodi sai Ta mulle lõpuks saata fotod mu osadest vihikulehtedest, mida tähtsaimaks pidasin. Tegelesin sellega kella poole kolmeni. Järgmine hommik oligi töö ja ma ei mäleta absoluutselt, mida seal tegin või pidin tegema- pole ka ime: olles just hiljuti(mitte päris hiljuti, aga...) lugenud artiklit selle kohta, mõtlesin, et tõsi ta on: täiesti tervistlaastav tegevus. Neljapäeva õhtul oli esinemine, ilm oli ilus ja Ehala "Tõeline jõud" jäi terveks päevaks kummitama. Üleüldse möödub iga sekund suvele mõeldes, eriti täna vanalinnas jalutades. Tegelikult mulle meeldib, kui see on rahulik: vähe inimesi tänavatel, igaühel eesmärk kuhugile jõuda, värvikas tänavapilt ja mõnus hõng. Täna nägi vanalinn välja nagu sipelgapesa või õigemini väga tavaline suvine sipelgapesa: soomlased ja inglased eraldatuna välikorvikutesse õlut rüüpamas, teised lahutamatud fotokaamerast( mis on iseenesest tore), aga mille ette oli võimatu mitte jääda(mitte enam nii tore).
Eile koolist koju tulles nägin midagi jäädvustusvärilist, aga ei omanud tol hetkel digikat, millest mul on kahju. Lille peatuses McDonalds`i aiatagune oli võililledest kollane, nende keskel tegi keegi mõnusat lõunauinakut. See hetk...oli ilus. Omamoodi. Natuke nukker.Võluv. - seda ma tahtsingi kirjutada. Läks teemast väga mööda seekord.

0 kommenteeringut: