teisipäev, 20. mai 2008

11:11

Kuna ma avastasin, et eelmine post oli järjenumbriga 111, siis oleks väga teemakohane ära märkida selline kena omapärane lugu, mmis mulle sellega seoses meelde tuli, nagu 3 pead"11:11" ja loomulikult see ilus "Taevaluugid", mis vihmase ilmaga, nagu seda oli pühapäev, ideaalse meeleolu lõi. Või üleüldse see kollektiiv väärib eraldi tähelepanu, sest plaadi jaoks mul hetkel raha ei ole. Eliit 3 peale läks kõik viimnegi ära. Täitsa võimatult hea asjaga on tegu. Parem kui eelmised ning iga lugu, ja seda täiesti eranditult, on parem kui väga hea. Võib-olla see ongi põhjuseks, miks mu lemmiklood vahetuvad pidevalt-see ongi ühe hea albumi tunnuseks. Arvan, et mu cd-mängija ütleb arvutil varsti üles.
Mulle ei meeldi, et meil on šveitsipäraste munade retsept prantsuse keeles pähe, sest esiteks:
a)ma olen väsinud esiteks sellepärast, et läksin eile hilja magama. b)Olen üleüldse väsinud juba mõnda aega üldiselt ja kerge pohhuiismitunne on võimust võtnud. Viimased pingutused küll ja olen seda ka teinud, pidades silmas pingutamist, aga tulemusetult: kõik läheb ikka sinna sooja kohta. Väsimus on vist selle taga ka.
Neljapäeval on nö. vene keele suur-suur-suur vastamine ja inka experimental töö, mille taolist mingisugusel väga algelisel moel sai katsetatud vist kuuendas, aga ilmselgelt tuleb selleks õppida, ja siis veel keemia laboratoorne töö- kõik see neljapäevaks. Kolmapäeval on aga Kalev/Cramo vs Tartu Rock, mida mitte vaatama minemine ei tule kõne allagi, õnneks on Meero esinemise tõttu varem ja ma jõuan.
Ühesõnaga ma ei tea, mis on selle posti mõte.

0 kommenteeringut: