reede, 12. oktoober 2007

Reede!


Täiesti kohutav, mis toimub.....õues. vihma sajab palju ja tuul on ka nii tugev, et tegi minu ja Keidy vihmavarjud silmapilkselt katki...minu oma näiteks murdis pooleks ,nii pea-aegu. Aga juhtub, mis siis ikka teha, hea, et vähemalt talvejopega käima hakkasin:)Ei, tegelikult vahelduseks on täitsa tore!

Täna oli selline "mõnus" päev, milles siis viimases kolmes tunnis olid tööd ehk siis füsas, matas ja keemias-milline õnn. Isegi Aino küsis, et kuidas me saame sellesse tunniplaanipaigutusse nii rahulikutl suhtuda, et nemad küll protestivad klassijuhatajaga. Loomulikult on see nii tobe kui veel olla saab, reedel on kõik niigi väsinud.Aga sellest poleks ju mingit kasu, kui meie protestiksime. Kedagi ei huvita, mida meil öelda on. See on juba suht aastatega selgeks saanud. Igahates jah, ja eile olin ka mingi kella veerand viieni koolis ja pea hirmsalt valutas, pole ka ime. Siis läksin veel Stockmanni, et sealt midagi süüa osta ja niisama ringi vaadata, aga hullude päevade ajal on ju seal pea-aegu et võimatu käia, ehk see nägi välja umbes nii, et olin alalõpmata ametis igasuguste kärude ja asjade eest ära jooksmisega, lõpuks ikkagi väljusin umbes kolme suure kotiga.Kell pool kaheksa. trollipeatuses ootas vist ligi 200 inimest, sest palju trolle oli ära jäänud, ma ei mahtunudki peale, kui see ükskord kunagi tuli. Igatahes kuangi jõudsin koju ka ja siis sõin Caesari salatit ja hakkasin õppima, nendeks kohutavateks asjadeks, et omadega kuidagi ots-otsaga kokku tulla...Ma ei saa aru. Ma tunnen, et lähen varsti lihtsalt hulluks ära...ma ei tea, seitsmes klass tundub nüüd nagu lapsemäng selle kõrval, mis praegu toimub. Suht pingutan poole rohkem, aga tulemustes pole mittemidagi näha nagu...see on imelik.Okei, järgmine aasta ma ei tea mis me kõik teeme siis...lihtsalt "vapustavalt optimistlik" tunne. Aga mis sellest ikka mõelda, praegugi on juba liiga palju asju, millest tuleks mõelda...aga varsti on vaheaeg. Tartu!Lihtsalt ei jõu aära oodata, pole seal linnas vist nii oma head viis aastat käinud. Aga nüüd siis õnnestub lõpuks!Jeih!

0 kommenteeringut: