teisipäev, 9. oktoober 2007

Kiiresti ja...mõnusalt!

Jälle on nii märkamatult ja kiiresti käes nädalalõpp. Täitsa kohutav, kuidas aeg möödub. Igatahes, laupäeval käisin Draamateatris "Sortse" vaatamas. Ehk 3 tundi ja kümme minutit tihedat teksti, palju tegevusi, mis üksteisega kokku ei lähe ja millest mitte kui midagi aru ei saa...täiesti arusaamatuks see jäigi, aga näitlejad olid kohutavalt head, Mait Malmsten on ikka no ülekõige. No ausalt ja loomulikult need teised ka. Ma ei tea, nii palju teksti, nii pikk lavastus ära õppida, see on meeletu töö...ma ei oska ette kujutadagi, kuidas asjad nii pika asja puhul käivad. Plus see oli Tolstoevski. Igatahes, näitlejate pärast oli ikkagi väga hea tükk.
Jah ja siis pühapäeval tegin ma herbaariumit, mis oli vaja esmaspäevaks ära teha. Kuidagi väga minulik on kõik asjad edasi lükata nii palju kui annab ja lõpptulemuseks ongi see, et kõik asjad kuhjuvad ühele päevale. Tõeliselt tobe!
Eile oli nii tavaline päev, no tõesti...inkas oli töö tulemas ja oli küll plaanis kirjutada kirjanduses kriminaaljutt, mis oli küll vabatahtlik, aga kuna mul oli eile veel Meero õhtul, siis pärast olin ma liiga väsinud, et seda teha. Selle asemel vaatasin inka veelkord üle. Okei, mitte ei vaadanud, ma ikka suht mõõnusalt õppisin neid väljendeid mingi tund. Rasked noh! Siis otsisin teiselt lehelt teise väljendite tõlkeid. Sain ikkagi selgeks, hommikuks olid jummala peas igatahes, kuigi alguses tundus suht võimatu, okei, mitte päris nii, aga raske noh.
Täna siis prantsa möödus eriti naeruselt, siis tuli inka, töö. Ma ei tea ma tõesti kurat küll oskasin, aga millegipärast on mul ju lihtsalt vapustav anne kuulda ainult tööjuhendi lause esimest poolt,(antud juhul et moodustage väljenditega kolm lauset, mis sisaldavad igaüks kaht väljendit). Kusjuures prantsas oli kunagi aastaid tagasi sama lugu ja maksis mulle suht kurjalt kahega. No võiks ometi sellest midagi õppida kaa juba ükskord!Aga ikkagi, suht elu keerab mulle millegipärast viimasel ajal ikka mõnusalt!Ma loodan, et se lõppeb üsna varsti, sest see oli praegu mingi väike asi, aga kui see nii jätkub ja ma ikka midagi tähele ei pane, sii ssee võib mulle veel oi kui kurjalt kätte maksta..Igatahes, Doris ka ei kuulnud, me oleme kahekesti omas kontekstis, omas mullis niiöelda. Edasi jätkuski päev suht nii, et kehkas oli hull trenn nagu alati ja kirjanudseks olid kõik rampväsinud...oeeh. Okei davaiks, ma lähen nüüd klaverdama...ll take a cup o`T....kuulan Bruce Hornsbyt edasi ja siis ongi sellien mõnus lounge tunne, sest homme läheme loomaaeda geograafia(ma küll ei mõista, mis on giograafial tiigrite ja muude loomadega pistmist, see rohkem bio teema, ag anoh) raames ja meil toimuvad ainult 3 esimest tundi.Jouks.

0 kommenteeringut: