laupäev, 23. veebruar 2008

Pealkirjak


Mulle meeldib tänane päev. Juba algusest peale meeldis, kui hommikul kell pool üheksa aknast sisse särava päikese tõttu üles ärkasin. Lugesin, sõin pannkooke, kuulasin muusikat, mõtlesin, et teeks paar makroklõpsu akna all peenral õitsevatest lumikellukestest. Ma ei saanud aru, kas see oli sellest, et puhust suhteliselt tugev tuul või sellest, et olin veel piisavalt unine, aga viiekümnest võttest õnnestus üks ja seegi suhteliselt vigane-sellist asja pole varem juhtunud, aga oli külm ja aku hakkas tühjenema, läksin tuppa. Siis sõitsin raamatukokku, mis oli peaaegu inimtühi, kõndisin üksinda linnas ringi ja nautisin kevadist ilma, ostsin Birthday Stories: by Haruki Murakami ja siirdusin seda siis koju lugema, armas kogumik on ja ma arvan, et mu raha läheb tulevikus veel mõnusalt tema raamatutele, aga enne loomulikult selle läbi.
Topeltvikerkaar on playlistist juba mitmendat päeva, õnnesoovid Neile siinkohal. Ülimalt Andekad Muusikud, seda pole vaja mainidagi, aga ei saa ka kuidagimoodi mainimata jätta.
Tunnen iga hetkega, kuidas mu kurk üha haigemaks ja haigemaks jääb, pole ka ime, arvan, et see on reedest, muidugi. Jälle ma ei jõudnud seda posti õigel päeval ära lõpetada, niisiis teen seda praegu, kuigi ilm on küll nagu öö võrreldes eilse päevaga, aga mis sest ikka. Palju õnne on vist viimasel ajal sagedasti siit läbi jooksnud ega jää ka praegu tulemata: "Palju õnne meile kõigile!"

0 kommenteeringut: