teisipäev, 5. veebruar 2008

Inside debating-ehk see, mis mu mõttes praegu toimub...


Mis toimb? Pole juba rohkem kui nädal aega siin lehel käinud...Miks? Kiire on ja iga päevaga veendun üha rohkem selles, et päevas võiks olla 24 tunni asemel 48, näiteks. Seega oligi eelmine nädal meeletult hull, selline orava tunne tuli peale kohe. Tõtt-öelda pole mul praegu siia eriti midagi kirjutada ka, sest eelmine nädal oli lihtsalt niivõrd rutiinne, et kõige põnevamaks asjaks võibki lugeda näiteks seda, et ostsin eile Rimist Malviina maasikajäätist, mis pärast kassast väljumist oli kõike muud kui jäätis, aga taibates seda liiga hilja olin juba paberi avanud ja kõndisin Saku Suurhallist mööda jändamas selle ja sama jäätisega, et ei jõudnudki pöörata erilist tähelepanu seal ees märatsevale seltskonnale. Mõtlesin küll, et laupäeval kell 3 ei tohiks ju veel inimestel ometigi käitumishäireid olla, aga siis sai mulle kõik selgeks-Korni kontsert!(Kuigi ma ei saa ikka aru, miks umbes neli tundi enne sinna ukes ette karjuma minna, aga inimesed ise teavad, mis teevad). Pärast kodus olles mõtlesin, et oleks võinud sinna ette minna ja otsida kedagi, kes viimasel hetkel pileteid müüb, aga jah, liiga hilja tuli mõte, sest trollid olid raudselt nii täis, et oleksin jala kiiremini saanud, aga väljas oli külm. Siis laupäeval kirjutasin "Edward Scissorhandi" arvustust ja peaks mainima, et see oli tegelikult päris huvitav ja uudne. Praegu loengi neid, mis on varem kuskile ajakirjadesse kirjutatud ja ausalt öeldes on mul hea meel, et ma neid enne kirjutamist ei lugenud, sest ei leia nende seast ühtegi isegi enam-vähem normaalset, arvestades seda, et kui oleks valida ainult nende hulgast, kus näitlejate nimedki vähemalt õigesti oleksid kirjutatud, poleks üldse midagi valida. Üks, mis oli kõige silmapaistvamalt idiootne oli kirjutatud ühe naise poolt, kelle jutt lühidalt kokkuvõttes kõlab umbes selliselt: Kõik peavad seda filmi nägema, aga ma ei saa Winona Ryderist aru. Otsides potensiaalset elukaaslast, kas siis käed ei loe mitte midagi?Minujaoks on käed kõige tähtsamad osad meeste juures ja kuna mull on suured käed, peaks mu mehe omad olema veel suuremad, kõige suurem plus oleks veel see, kui ma saaksin neid puudutada- See oli ta isiklik arvamus. Head küljed: See film oli friigilt lahe. Halvad küljed: Winona Ryder on blond./ Vabandust väga, aga mul on lihtsalt sõnad otsas. Peaks selle vist välja printima ja nendest naljakatest arvustustest bestselleri kokku panema, saaks vast alles nalja!
Täna oli ka suhteliselt muhe päev ja parasjagu väsitav ka, viimased kaks tundi ei suutnud ma enam üldse keskenduda, sest olin kohutavalt suure küsimärgi ees: Kas minna ikkagi sinna inglise keelse kõne võistlusele...või mitte, kuigi olin enne, ütlemise ajal juba otsustava ei ära öelnud, arvestades seda, et kujutlesin juba vaimusilmas ette olukorda, kuidas kõik žüriiliikmed oma rangete nägudega otsa vaatavad ja mina lihtsalt ei saa sõnu suust(mis ei oleks ka mingi ime, tundes ennast). Teisest küljest jällegi poleks mul midagi kaotada(peale motivatsiooni ja hea enesetunde) ja see oleks muidugi hea kogemus omaette...Niisiis: Minna või mitte minna?Selles on küsimus. Aga ma ikkagi jõudsin nüüd praegu selgusele, et ma ei lähe, (kuigi paljud meie klassist lähevad), sest a) ma ei tunne ennast kindlalt sellistes asjades, veel(järgmine aasta ehk?) ja kindlasti pole mistahes konkurss minu jaoks koht, kus harjutada või lihtsalt mütsiga lööma minna, selleks on teised kohad. b) Ma veel ei tea, mis ma teises keeles konkreetselt närvi minnes rääkida võin, sest aega on ettevalmistada vaid 3 minutit tundmatut teemat c) Inglise keeles suvalistel teemadel rääkimine ei ole just mu kõige tugevam külg, mis ausalt öeldes ei tule mulle mingi üllatusena, sest puudub igasugune päris õige suhtlemiskogemus, mis on tegelikult suur probleem, mõeldes natuke tulevikule.... d) Ja kõige tähtsam- Oleks äärmiselt isekas minna ja öelda, et mina mõtlesin nüüd ümber, muutke nüüd minu pärast oma nimekirjad ära, sest äkki teised oleksid ka tahtnud pikemat mõtlemisaega ning see poleks teiste suhtes aus. Teisest küljest näib see mulle ikka veel mahamagatud võimalusena, ah , ma ei tea, mulle sai ikkagi seda siin kirjutades selgeks, et miinuseid on rohkem teades oma praegust vormi. (Sain just aru, et Blogger on üks tänuvärt asi, sest siin saab asju normaalselt arutada, iseendaga, muidugi)Aga mõni teine kord ma ületan ennast...(uusaastalubaduste aeg on möödas, aga ikkagi)Võib-olla isegi kolmapäeval juba, aga jah, nendele, kes lähevad, hoian kõiki pöidlaid ja varbaid!:)

0 kommenteeringut: