esmaspäev, 11. veebruar 2008

Kõige mõttetum postitus!

Naljakas, jälle ma olen juba teist korda täna siin ja kirjutan midagi, sest ma ei viitsi lihtsalt end kokku võtta ja trepist üles minna. Ja ma räägin veelkord sellest, kuidas ma vihkan oma omadust kõik alati viimsele hetkele jätta...ja täna isegi magamise. Loen siin quotesid ja kirjutan oma kõige mõttetuma postituse üldse kogu bloggeri ajaloos. Lisaks sellele vaatan Gloria albumist algklasside meie "Lumivalgekese" etenduse pilte, kus Kevin peategelast mängis ja muigan südamest(?!)Kuidas iganes see siis ka välja praegu peaks nägema, aga keegi ei näe. Ja mõtlen, et peaks kinno minema: Neljapäeval esilinastub Sweeney Todd: Fleet Streeti deemonlik habemeajaja, mida tahaks ära näha ja pole ammu kinos käinud ja nüüd on enne Oscareid tabanud Plazat heade filmide rida. Midagi Murphy seaduste sarnast, et kui tahad kinno minna, pole filme, aga neid tuleb siis, kui sa minna ei saa. Ühesõnaga-rahakotikrahh?Eks siis näis. Peale selle, me lähme Meeroga Venemaale jälle, aprillis, aga mul pole õrna aimu ka kuhu, sest mulle ei jäänud selle koha nimi meelde, mitte üldse kohe, nagu nende venekeelsete asjadega ikka olema kipub!

0 kommenteeringut: