neljapäev, 17. mai 2007

Ei saa aru...

Ma lihtsalt ei saa aru, miks kõik praegu sellised on-kurjad, ülbed, väsinud, tüdinud, kurjad...
Juba täna hommik algas sellega, et pidin trollis terve maa koolini kuulma, kuidas üks kuri vanamutt mu vennaga õiendas, kuigi mu vend tõusis enne püsti kui ta jõudis rääkimagi hakata, et ma tahan istuda eks. Tõesti, tule taevas appi, kust sellised küll tulevad, aga kuskilt ju tulevad....Äkki Balti Jaamast?!. Kes teab. Lihtsalt elus on ju nii palju asju, millele mõelda, aga ometi on nii paljude inimeste elumõtteks teistega näägutamine ja kinnisideeks istumine. Get a life!
Ainuke asi, mis hommikult tõesti naljakas oli, oli prantsa, aga see on ka alati naljakas. Esta esitlustöö läks ka normaalselt suht ja siis tuli mata töö, "Jess" Palju-palju raskem kui arvasin ja pärast seda olin läbi, täiesti. Pea valutas hirmsalt. Teised said koju, mina istusin veel tund aega koolis et saaks inka järeltööd teha. Tegelikult oleksin pidanud veel ühe tunni ootama, aga ma ei suutnud enam lihtsalt, ma oleks sinnasamma magama jäänud. Igatahes tegin selle ära kuidagimoodi, tegelikult oli jummala lihtne, aga ma ei tea õigemini mis ma tegin seal, keskendumine oli zero...maitea, poolmagades suutsin selle ikkagi ära teha. Aa, igatahes, vahepeal visati meid veel arvutiklassist ka ülbelt välja, mittemillegi eest. Nagu suur küsimärk selle koha peal. Ikka ei saa aru miks. Tegelikult sealt visati kõik välja pea-aegu ja ma oleks sellest aru saanud, kui seda oleks teinud mingi õpetaja vms, aga mingi suvaline tüüp või noh, ta oleks seda võinud vähemalt viisakamalt teha või nii..Ülbe, enasttäis.
Ja nüüd tulingi koju, käies enne Selverist läbi. Ostsin endale Raksu...mm, ja kaks pudelit nearwaterit:)Nüüd läheb juba kolmas, mis kodus enen juba olemas oli. Tunne on selline, et kuivan kohe kokku.
Aga noh, õnneks on ainult pool päeva läbi. Õhtul tantsima ja Meerosse, see on vist ainuke koht, kuhu ülbeid inimesi ei satu. Niihea:)

0 kommenteeringut: