esmaspäev, 21. mai 2007




Aloha




Järjekordne nädalavahetus läbi...oehjah, aga varsti saab puhata:) Koolis täna suurt midagi ei juhtunud, või noh, tõesti MITTE MIDAGI. Veltri oli ikka veel haige, mu 10 päeva on täis. Seega ei saa mind süüdistada. Igatahes praegu istun niisama, mõtlen, et oleks vaja muusikat õppida ja inka VIIMASEKS tööks õppida, aga küll sellega on veel aega. Õlg valutab ka, sest hommikul ütlesin emale, et ta tooks teiselt korruselt mu venku õpiku alla, aga ta pani hoopis kõik reedesed asjad ka mulle kaasa, terve päeva veaks nagu mingeid telliskive oma kotis kaasas, jube:D Igatahes, kell 18. 30 saame Kätuga Krissus kokku, pärast lähme meerosse, kus peaks vist olema koos bändiga proov...või Davega. Ah ma ei tea, eks siis selgub. Issand, mis ma praegu leidsin, selle plaadi lood, millele me backi lindistamas käisime. Suht naljakas.

See selleks, aga suht tore oleks tegelikult, kui Kätlini isa saaks mu koos Kätliniga soomaale viia, sest nagu tegelikult on 3. esinemine, tahaks olla kohal, maitea, süümekad tekivad natuke muidu...Ahh, kui armas oleks, ma niiiii loodan.

0 kommenteeringut: