laupäev, 11. aprill 2009

T.L.V.H.K.L.R. ja elekter

Lihtsalt suurepärane päev!


Täna, eile, üleeile, üleüleeile, üleüleüleüleeile jne. Tähtede Laul on kätte jõudnud ja olen end ribadeks rabelenud tänase päevaga. Aga end ribadeks rabeleda end sellel alal, mis sulle huvi pakub, on lihtsalt puhas rõõm!Virge sünnipäev, Kaisa sünnipäev, Karolini sünnipäev on kõik olnud lihtsalt võrratud päevad. Hõissa, kevad, hõissa!



Tänane päev tõestast veelkord seda, et minu füüsikalised teadmised elektri kohta on jõudnud maksimumini: kohta, millest edasist ma enam teadma ei peakski.
Ehk siis minu isiklik füüsikaseadus nr 1: Ärge toppige oma sõrmi pistikupessa!
Ma ise arvan, et mida vähem inimesed sellest teavad, seda parem, sest mida rohkem inimene ükskõik millisest maailma asjast teab, seda enam ta end viimasega siduda oskab ja seda enam on võimalus, et vahel kujunevad füüsikalised teadmised või nende omamine päris ohtlikuks. Mina aga ei oska ja ei tea-seega ei pressi end purki, kuhu ma ei mahu. Säästan tervist, säästan raha, säästan loodust ning elu!
-jutu mõte on selles, et viimasel ajal inimesed kiruvad iseendid, sest tunnevad, et ei saa mingil alal hakkama. See ei ole ju üldse negatiivne, mõelge, mõelge, mõelge, mõelge, mõelge natukenegi, palun.

0 kommenteeringut: