pühapäev, 14. juuni 2009

Ajutises agregaatolekus Aatomiku sissekanne.


Ja nii ma siis istun siin kell kümme õhtul ja ootan oma viimast põhikooli lõpueksamit. Tõnisel on täna sünnipäev. See on tore päev päris mitmetel põhjustel. Esiteks sellepärast, et nüüd meie vanusenumbrid erinevad vaid ühe võrra ja teiseks sellepärast, et mul oli aega valmistada üks maasika-kohupiimatort. Paraku tuleb ka seda tunnistada, et terve tänase päeva olen ma käitunud nagu Aatomik, üks sedasorti väike Aatomik, kes hakkab juba vaikselt igas asjas keemiat nägema ja seepärast ümbruskondsetele isegi veidi idiootne tunduma. Ma ei imesta: sünnipäev on ju selline tore päev, mil leiab aset palju rohkem keemilisi reaktsioone kui tavaliselt( ehk siis põletatakse rohkem küünlaid, süüakse sisse rohkem sahhariite, etaanhappelahuses hoidistatud kilusid ja liiga rohkelt süsihapet sisaldavaid oranže lahuseid(loe:Fanta). Jah, väljas lõi just äikest, seega osooni konsentratsioon õhus suurenes natukeseks ajaks, kuigi planeet Maad see just eriti ei aita.

0 kommenteeringut: