reede, 27. juuni 2008

Hetkeemotsioonid

Mind valdab hetkel:

A) Raskeloomuline Laiskus, sest ma ei viitsi/midagi teha juba pikemat aega.
B)Eufooria, sest liiguvad jutud, et Sigur Ros tuleb 23. augustil meie väiksele Eestimaile Rock Cafe-sse
C)Valu- Sest kukkusin võrkkiigelt Tõnise süül 18 korda alla.
D)Segadus, sest sattusin täna üle saja aasta üht horoskoopi, milles oli kirjas, et kompottide ja kurkide soolamine tuleb mul sel hooajal hästi välja, aga sääsetõrjevahendiga ärgu ma liialdagu, sest muidu tekivad hallutsinatsioonid. Kästakse meelde jätta siniste silmadega inimeste nimed ja autonumbrid. Ja planeetide seis soosib sahtlissekirjutamist. Hmm...?

Õnneks ei olnud ma ainuke. Kaksikud näiteks peaks metsas nähtud kummilohvi endale koju vedama, sest see aitab vaime eemale peletada. Veevalaja näeb aga oma armastatut siis, kui on pealast jalatallani märg.

Lisaks sellele nägin unenägu suurest karvasest ämblikust. Ja siis nägin teist unenägu suurest ja karvasest ämblikust, ainult, et see viimane ei olnud enam unenägu ja ronis mu seinal ning nüüd arvatavasti kellegi teise omal.

Eile üritasin teha sitast saia, ent välja kukkus nagu alati...asi. Asi on peaaegu nagu sai, ainult tähtede järjekord on teine. Ühesõnaga, ei tulnud sest teps mitte seda, mida olin vaimusilmas kujutanud. Ja karm eksperiment sai tõestatud, et ega sa 4 megasest digikaamerast peeglit ei tee. Isegi kõige suurema tahtmise juures mitte. Aga midagi neist siia mitte panna oleks minust väga ebakena. Nii et siin on mõned.


0 kommenteeringut: